piątek, 31 sierpnia 2012

Day 30 : In motion .

Dzień 30 : W ruchu.



To już ostatni dzień tego wyzwania . A zdjęcie nie mojego autorstwa..znowu -.- Niedługo porobię nowe zdjęcia do niektórych dni i je zaktualizuje :) Ostatnimi czasy te wyzwanie w ogóle nie sprawiało mi przyjemności. :( Dlatego, że miałam ograniczony dostęp do aparatu .. A zdjęcie dodaje dopiero dzisiaj, bo wczoraj nie miałam internetu, i dzisiaj przez dłuższy czas też. ; o    Więc.. niedługo zaktualizuję te zdjęcia, będę Was o tym informować. ; )

2 komentarze:

  1. Jej moja fotka :D ładnie tu wygląda ;p
    No, ale jak narobisz zdjęć to się oczywiście mi pochwal :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie wyszło super :) Strasznie mi się nie chciało kręcić tego jeszcze raz ale musiałam jakoś rozładować złość :D

    OdpowiedzUsuń