poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Wiecie co ?

Nie ? Ja też nie. -.-  Nie miałam pomysłu na tytuł xD i tyle :D


A tak serio, to wypoczęłam sobie przez ten tydzień *_* A piątek był najwspanialszym dniem ! Po raz pierwszy w życiu spotkałam się z moją przyjaciółką . ! Dziwnie to brzmi, nie ? A to dlatego, że poznałyśmy się i zaprzyjaźniłyśmy przez internet.

 Drugiej takiej przyjaciółki jak Ty nigdy nie będę miała <33 Kocham Cię ! ♥


To tyle o najszczęśliwszym dniu mojego życia. :D



Strasznie się opuściłam w lepieniu . :( Spokojnie, podczas roku szkolnego zapał do modeliny powróci. :D 





Szykuję nowości, szykuję <33 

Na zdjęciu, wszystko jeszcze w 'surowym' stanie. Do końca wakacji mam plany zrealizować wszystkie swoje pomysły, i jeszcze więcej . *_* 


Na jutro Wam obiecam post modelinowy. :D OBIECUJĘ . 

4 komentarze:

  1. Ja tez cię kocham dziubku <33 I teraz niech ktoś mi powie, ze przyjaźń przez internet nie istnieje to dostanie w zęby :p
    Wierzę, że wszystko co masz w planach wypali i życzę ci w tym weny <33
    Kocham, Courage <33

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiał być wyjątkowy dzień! Ja chyba nigdy nie miałam żadnej znajomości internetowej :) Ale fajnie że Wam się udało zaprzyjaźnić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, wyjątkowy ! *_* Znamy się ponad rok, będzie chyba coś ok. 2, szczerze powiem, że nie pamiętam ! ; O

      Usuń