piątek, 21 września 2012

:)

Dzisiaj post nie modelinowy :)

Chyba jestem chora. Od rana strasznie boli mnie głowa i wgl, Teraz leżę sobie pod kordełką i się grzeję. :))

Chciałam Wam powiedzieć,że dzisiaj byłam na ... niekrótkim spacerze po moim mieście :) Porobiłam zdjęć najciekawszych miejsc i nakręciłam kilka filmików. Chciałam Wam pokazać gdzie mieszkam :) Mam nadzieję, że Was tym nie zanudzę ? Myślę, że w przyszłym tygodniu ukaże się pierwszy post z tej 'serii' . Podzielę je na kilka części :)

+ Przez ten weekend postaram się trochę polepić. Ostatnio w ogóle nie mam na to czasu :(



A mówiłam już jak bardzo kocham wf? Nie ? Nienawidzę go :( Dzisiaj dwie godziny grałyśmy w siatkę , zgroza .

1 komentarz:

  1. Moje ty biedne biedactwo ! Nie dość, ze chore to jeszcze nie lubiejące w-fu :D Chociaż ja po dzisiejszym apelu chyba też przestanę go lubić -.-
    No, ale ja czekam na te fotki twojego miasta :D
    I kuruj mi się tam ! <33

    OdpowiedzUsuń