poniedziałek, 29 października 2012

Batman .

Zakładka z Batmanem.  :D
Niby nic, ale i tak mi się podoba . 

Dłuuuugo nic nie dodawałam, no wiem . Ale ! W sobotę usiadłam do lepienia i coś tam powstało, kilka zupełnie nowych rzeczy . :) W weekend nie pojawił się tutorial, bo nie miałam czasu go zrobić. Planuję zrobić halloween'owy, ale nie wiem czy dam rade do środy. Może spróbuję dzisiaj jak wróce z różańca ._.
Jeśli dobrze sobie zagospodaruję te kilka godzin to na pewno zrobię ten tutorial. :) 

Druga sprawa to jest to, czy byłby ktoś chętny na konkurs? Ale taki maaaaały . ''Nagrodą'' będzie to, że bannerek bloga danej osoby będzie u mnie na blogu przez ..jakiś dłuższy czas. :) Niestety póki co nie mogę zrobić takie typowego Candy. Więc jak ? Piszcie czy byłby ktoś chętny, bo nie wiem czy myśleć nad zasadami i tematem czy nie. :D 

Okej, a może ktoś ma pomysł na tutorial innego rodzaju niż taki .. paznokciowy ? :D

To chyba tyle xD

Zakładka : 



3 komentarze:

  1. Huhu śliczna zakładka! <3
    A co do tutorialu to jestem za! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog :) Pozwól, że zaobserwuję :)
    Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu :) Tu znajdziesz szczegóły: http://niulanka.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń