sobota, 20 października 2012

I am proud of oneself.

Chyba pierwszy raz w życiu narysowałam coś, a właściwie kogoś, kto nie jest postacią z bajki. :D Zawsze wolałam rysować bohaterów z Simpsonów albo Futuramy . Ale wczoraj usiadłam i narysowałam jakąś dziewczynę. :D Skończyłam rysować około północy . Myślę, że jak na pierwszy raz nie wyszło zbyt źle i dlatego pokażę Wam ten rysunek. :) I liczę na jakieś opinie, co jest dobrze, co źle, co poprawić? :)



Na pewno jeszcze dzisiaj ten rysunek nie będzie mi się podobał. Ale tak teraz patrze i te oko takie dziwne wyszło ..  Ale na żywo wygląda to lepiej. Musicie mi uwierzyć na słowo. :D

9 komentarzy:

  1. A ja juz ci mówiłam co sądze ;p Bardzo mi sie podoba i chyba sama tez muszę coś narysować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jej.strasznie mi się podoba ;) i kapelusik ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinowa dziewczynkaaaa21 października 2012 12:42

    Kapelusik jest fajny, ale reszta Ci nie wyszła i jest brzydka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dzięki . Jak pisałam jest to mój pierwszy takiego typu rysunek i coś mogło się nie udać. A Twoja ''obelga'' ani trochę mnie nie dotknęła, próbuj dalej :) A no i następnym razem może się podpisz, albo chociaż zostaw adres swojego bloga, jeśli go posiadasz.

      Usuń
  4. Niezła, kapelusz jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci wyszło, szczególnie fajnie ujęłaś włosy :) Czekam na więcej prac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba.Tylko tutaj przy ustach ma dziwny kształt twarzy(taki jakiś wklęsły),ale ja bym tego napewno lepiej nie narysowała.Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jakiś taki dziwny xD Ale to mój pierwszy takiego typu , więc i tak jestem z siebie dumna. :D

      Usuń