niedziela, 14 października 2012

Watermelon nails TUTORIAL !

TUTORIAL ! :D

Mój pierwszy jaki zrobiłam, i to w dodatku filmik . :D
Pokazałam jak pomalować paznokcie na wzór arbuza. :]

Na filmiku widoczne są różne niedociągnięcia itd .  Przyznam się, że było to dla mnie nie lada wyzwanie, żeby nakręcić ten filmik, ale ostatecznie stwierdziłam, że nie jest najgorzej, prawda ? :)
Przepraszam za słabą jakość nagrania, ale mój aparat stać tylko na to. xD Mam nadzieję, że wybaczycie mi te wszystkie ...braki. :)


Spodobało mi się i stwierdziłam, że takie tutoriale [ czyli o tym, jak pomalować paznokcie na dany wzór. Nie umiem tego logicznie wytłumaczyć . xd ] będą pojawiać się przynajmniej raz na miesiąc. :) Jesteście za, czy przeciw temu ? :P


Miłego oglądania, mam nadzieję, że wszystko będzie zrozumiałe. :) 



Na filmiku, podczas malowania tych zielonych pasków widać, jak maluję sobie opuszki palców ._. Przepraszam Was za to, ale słabo widziałam to jak maluję. :D Jeśli którejś z Was też się coś takiego zdarzy to wystarczy później zamoczyć patyczek do ucha w zmywaczu i po prostu to zmyć. :)

Na wszelki wypadek dodam jeszcze zdjęcia z poszczególnych etapów powstawania wzorku. :)











7 komentarzy:

  1. Ooo ! :D śliczne paznokietki ;)))

    Obserwuję, liczę na to samo. To dla mnie bardzo ważne. :)
    Komentarze u mnie = moje komentarze u Ciebie :D
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślieczne te paznokcie .!! Tez kiedys próbowałam pomalować tylko mi nie wychodziło ;(



    ciam-modelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super, jestem za tutorialami! :3

    OdpowiedzUsuń