niedziela, 20 stycznia 2013

One Direction bracelet .

Na zdjęciach bransoletka jeszcze bez karabińczyka, ale nie mam możliwości zrobienia zdjęcia już z nim, bo bransoletka jest u nowej właścicielki. :)



Na tych prostokącikach są wypisane imiona każdego członka zespołu a obok nich rzeczy, które ich..hmmm... charakteryzują ? :D
Jest koniczynka, ponieważ Niall jest Irlandczykiem. Jest marchewka, ponieważ Loui uwielbia marchewki. Łyżeczka, bo Liaś się ich boi XD Lusterko, bo Zayn jest... próżny? To chyba dobre słowo. :D 

11 komentarzy:

  1. Bransoletka jest świetna ale osobiście za nimi nie przepadam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałabyś wymienić się bannerami? Ja już wstawiłam do zakładki "współpraca i bannery" bo do paska menu już nie wstawiam - za dużo ich tam :D

      Usuń
  2. Moja bransoletka! *_* Ja tam jestem w niej zakochana od początku *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bransoletka. Ja tak raczej ich nie lubię, ale moja przyjaciółka nosiłaby tą bransoletkę bez przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś musiał Cię uświadomić i robię to ja.
    LOUIS NIE LUBI MARCHEWEK, NIE NAWIDZI ICH. W X-FACTORZE ROBIŁ SOBIE TYLKO JAJA, NIE JEGO WINA, ŻE WSZYSTKIE LASKI WZIĘŁY TO NA POWAŻNIE, PRAWDA?
    TO, ŻE ICH NIE LUBI SAM KIEDYŚ POWIEDZIAŁ. NIE WPROST, ALE POWIEDZIAŁ. NO I JEGO SIOSTRA NAWET POTWIERDZIŁAM, ŻE ON NIEEEE LUBI MARCHWEK

    Dziękuję, dobranoc.
    ~J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja napisałam, że on lubi je jeść ? Nie. Więc się nie czepiaj, dziękuję.

      Usuń
  5. ale pomysłowa praca, naprawdę super! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta bransoletka :D Wygląda na prawdę super :D bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaahhhhhhhhhhh , czy ja tu widzę directionerkę ? pjona !
    super bransia !

    zapraszam : www.galaxy-clay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń