piątek, 22 marca 2013

Lilou z różą.

Na specjalne życzenie mamy . :)   

Dodaję wam tu rzeczy, które zrobiłam kilka miesięcy temu, ta lilou była robiona w wakacje. Strasznie duży poślizg xd no trudno. Może niedługo uda mi się nareszcie poplanować posty, poprzerabiać zdjęcia.. trochę więcej polepić .. 




Przepraszam, że tak rzadko dodaję posty, ale mam natłok nauki a i tak nie daję sobie z nią wcale rady. Źle się ostatnio u mnie dzieje i po prostu psychika mi powolutku wysiada. :) Czuję, że tracę ważne dla mnie osoby i nie mogę tego powstrzymać...

8 komentarzy:

  1. Świetna ;) Ja też miałam taki okres, że nic mi nie wychodziło, szkoła, przyjaciele i po prostu totalna załamka, ale minęło i Tb też minie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła wspaniała! Nie martw się, wszystko Ci przejdzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna róża ;)
    Mi też ostatnio wszystko nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  4. aa ta róża jest z modeliny brokatowej czy posypana brokatem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, ale to już ci mówiłam :D

    OdpowiedzUsuń