wtorek, 12 marca 2013

Malik'owy zeszyt .

Zeszyt na specjalna prośbę mojej przyjaciółki. Bardzo spóźniony prezent urodzinowy, którego jeszcze nie dostała :D [ mieszka w innym mieście]. Nadal tłumaczę się tym, że zbieram rzeczy do tego prezentu, i jest to prawda. :D Jako, że ten zeszyt widziała tylko na jednym i to w dodatku niewyraźnym zdjęciu postanowiłam już teraz pokazać go na blogu. :) Justyna jest fanką One Direction i najbardziej z tego zespołu lubi Malika, stąd też on pojawił się na okładce. :)






10 komentarzy:

  1. Mój zeszyt! moje kochanie! moje, kochaaaaaaam *_________________________*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! :D Zapraszam na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lepię z Koma Plast ; ) czyli sama to zrobiłaś (ozdobilaś0? :o

    OdpowiedzUsuń
  4. wyłączyłaś opcje dla komórek ? :(
    Zeszyt super :)
    A gdzie filmik z pytaniami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją włączyłam. :)

      Usuń
    2. Dziękuję ;)
      A co z filmikiem?

      Usuń
  5. czy można u ciebie taki zamówić? :o

    OdpowiedzUsuń