poniedziałek, 4 marca 2013

Zegarek.

Siostra kupiła sobie zegarek-naszyjnik i stwierdziła, że mam jej go ozdobić. Wybrała sobie ozdoby, a ja miała to wszystko tylko zrobić i zamontować . XD Kokardka jakoś mi się nie spodobała, ale nie mi to się miało w końcu podobać.

+ Chciałabym zacząć dodawać na bloga więcej takich um, nie biżuteryjnych postów  ;D Jesteście za? Jak tak to może macie jakieś pomysły? :) Piszcie w komentarzach, albo na maila. :)
Na pasku bocznym już jest ankieta, odnośnie tych postów. ;)






Nieposłuszne zdjęcia, poprzestawiały się. ;c No nic, jakoś to zniesiecie XD


5 komentarzy:

  1. Śliczny zegarek, a kokardka nie jest taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie teraz wygląda ten zegarek! Tak orginalnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze *.* A w ankiecie masz mój głos ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba nie widziałaś moich kokardek xD Naweet żal publikować ich na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny naszyjnik. : ) A kokardka niezła. ; )

    OdpowiedzUsuń