środa, 24 kwietnia 2013

._.

ŻYJĘ ! XD


Piszę tak do Was, bo ... bo tak :D Taki post o niczym, rozumiecie.


Przetrwałam już egzaminy z wosa i historii, polskiego [ charakterystyka, to było coś okropnego xd] przyrody i matmy . Szczerze powiedziawszy test z matematyki był podejrzanie prosty XD  Przede mną jeszcze tylko angielski, więc jest ok. :) A Wam jak poszło ? XD

Chciałam Was jeszcze zachęcić, do zadawania pytań na asku. :D Po prawej stronie macie taki odnośnik, bezpośrednio w nim możecie napisać pytanie i je wysłać .

Iiii umm... no, jak macie jakiś pomysł na posty, lub na to co mogłabym ulepić/ zrobić to śmiało piszcie, w komentarzach albo na maila :) 

PS. Chcecie tutorial na to jak ulepić czerwonego Angry Bird ? :) Mam go już zrobionego, ale nie wiem czy dodać w najbliższym czasie XD

PS2. Mam strasznie zły humor. Jestem wściekła i załamana. Siedzę i ryczę . ;c



8 komentarzy:

  1. Zrób post z odpowiedziami na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post już jest w 80% gotowy :D Dzisiaj jeszcze nad nim popracuję :)

      PS. Jak piszecie z anonima to się podpisujcie jakoś chociaż, albo dawajcie linka do bloga :)

      Usuń
  2. Mnie egzaminy poszły dobrze, tylko właśnie matma najgorzej ;D Znaczy tak bardzo źle to nie poszła, wiem, że na pewno będzie ponad 60% ;)
    Zmieniłam banner, więc bardzo proszę, abyś wstawiła ten nowy (jest w zakładce ,,współpraca''), oczywiście jeśli to dla Ciebie nie problem c: Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie poszło aż tak źle. :D
      Oh, pewnie, już się tym zajmuję. Zaraz wstawię Twój obecny bannerek. :)

      Usuń
  3. egzaminy pewnie śpiewająco napisałaś ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, na próbnych byłam w najlepszej pierwszej piątce w szkole, mam nadzieję, że teraz też tak będzie XD

      Usuń
  4. Mnie właśnie najgorzej poszła matma, ale reszta spoko ;)

    OdpowiedzUsuń