niedziela, 21 kwietnia 2013

Ostrokrzewy.




Ja wiem, że to bardziej świąteczny temat. Ale ten post , z roboczych, został mi jako jedyny, a nie ma mnie od wczoraj w domu, a chciałam coś dodać. Te listki w rzeczywistości są bardziej zielone niż niebieskie xd Wybaczycie mi to, że posty są teraz tak rzadko, prawda ? ._.  Wtorek-czwartek mam egzaminy, więc po nich [tak myślę xd] raczej będę miała więcej czasu :D  Więc Wy teraz musicie zadowolić się jednym, brzydkim zdjęciem, a ja zmykam uczyć się z historii i dalej rozwiązywać jakieś egzaminy z poprzednich lat ;_;

6 komentarzy:

  1. ładne ;)
    życzę powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nominowałam cię na moim blogu : rebellioushandmade.blogspot.com ;)

      Usuń
  2. Ładny ostrokrzew. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są. ; )
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń