sobota, 1 czerwca 2013

Blue.

Tak, ja wciąż żyję, fajnie nie ? Przepraszam Was bardzo za tak długą nieobecność, ale kiedy mam włączyć komputer i jeszcze później przerobić zdjęcia, no to mnie coś bierze XD Moje lenistwo się we mnie obudziło i wolę sobie pospać w ciągu dnia ;_; ALE, mam dla was suprajsa, może niektórzy się z tego ucieszą, ale to nie dzisiaj, najpierw muszę wszystko dopracować. :) 
Już niedługo wakacje, jejku *_* Ostatnie dni z moją klasą, za większością tęsknić nie będę XD
Lałam wodę lałaaaam ( szkoda, że na historii tak nie umiem xd ) to teraz zdjęcia .





Mam nadzieję, że jeszcze jej tu nie pokazywałam. 

A, jak tylko będę miała luzy w szkole, czyli po wystawieniu ocen, ostro biorę się za bloga, lepienie itd. Na razie od poniedziałku do piątku czeka mnie: historia, chemia,niemiecki,fizyka,edb,biologia, w międzyczasie jeszcze bierzmowanie. Luuuudzie. Trzymajcie kciuki XD


Moje chore biedactwo . ;c


8 komentarzy: