sobota, 14 września 2013

Ziarna kawy.

Coraz rzadziej tu piszę,kurcze ._. Miałam zamiar wszystko "ogarnąć" w ostatnim tygodniu wakacji, ale stało się coś.. złego, przez co po prostu nie mogłam tego zrobić. Te wakacje na długo zapadną w mojej pamięci ;c 

Poszłam do nowej szkoły i wiecie co ? Podoba mi się tam ! Nowe miasto ( dobra, nie takie nowe dla mnie ), nowi ludzie <3  (To co, że wstaję o 5:50 i wracam ok. 17:00, to co!)

Kiedy wszystko ogarnę posty będą pojawiać się częściej, zobaczycie.

A i jeszcze jedno. Zauważyłam, że zeszyt z Malikiem podoba się wielu osobom. Pytacie się czy można taki u mnie zamówić, więc odpowiadam, że na chwilę obecną jest to niemożliwe, ponieważ ja teraz nie mam czasu na robienie czegokolwiek ( ze względu na szkołę i późne powroty do domu :) ). Kiedy znajdę więcej czasu będę robić takie zeszyty, wtedy napisze o tym na blogu i będzie można takie kupić na mojej srebrnejagrafce :)




6 komentarzy:

  1. co z naszym spotkaniem?! XD rozumiem, ze brak czasu może to uniemożliwić :/ swietne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no, ja do nowej szkoły jeszcze poczekam . xd
    no,to się tam ogarniaj! kolczyki bardzo pomysłowe c;
    co ty na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń