sobota, 12 października 2013

Stars

Pod ostatnim postem było 6 komentarzy, z czego dwa z nich były...'normalne'? Reszta ograniczała się do 'ładne' , 'fajne'. To trochę przykre. Część z Was pewnie myśli sobie teraz , że zależy mi tylko na komentarzach, a to nie prawda, bo mi zależy na Waszej opinii, Rozumiecie o co mi chodzi, prawda? Jeżeli zechcecie dodać komentarz pod postem - to oczywiście, będzie mnie to bardzo cieszyć - to rozwińcie jakoś swoją wypowiedź, co Wam się podoba, a co nie :) to jest dla mnie NAPRAWDĘ ważne, strasznie zależy mi na Waszej opinii.

Dobra, koniec mojego żalenia się. ( Ktoś to w ogóle przeczytał?) Zgrałam dzisiaj zdjęcia na tableta, więc posty powinny pojawiać się częściej :)



ps. nadal uważam, że dodawanie postów z tableta to istna masakra. 
Ale może się przyzwyczaję xd

8 komentarzy:

  1. sliczne gwiazdeczki...przypominaja te do jedzenia!!!!
    Jestem pełna podziwu że wyszły ci takie równe....ja nawet równych narysowac nie umiem...hahaha
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie jesteś sama, ja też prostej gwiazdy nie narysuję :D aw, i dziękuję :)

      Usuń
  2. Świetne i w dodatku fioletowe *U*
    Jak udało CI się takie malutkie gwiazdki ulepić ?:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, mi gwiazdki nigdy nie chcą wychodzić, więc podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle tak jak ty. Czasami bawi mnie to ze ktos pisze fajne bo tak wypada.

    A gwiazdeczki cudowne :) fajny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. "fajne", to się nazywa konstruktywna opinia XD zrób takich więcej! pastelowych!

    OdpowiedzUsuń
  6. "fajne", "ładne", skądś to znam, ale w opcji "dawaj kolejny rozdział" "super", a najgorsze "wpadaj do mnie: ...." taki spam :<
    A wiesz co, bardzo ładnie Ci wyszły :) Ta po prawej ładniejsza :P Zrób takie czarne i białe - tak stylowo, gustownie :)

    http://modelinowy-potworek.blogspot.com - wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swojego czasu też pisałam opowiadania więc to też znam :P kurczę, nie chcę być wredna,ale sama sobie przeczysz pisząc, że jeżeli ktoś pisze 'wpadaj do mnie...' to jest to najgorsze, a sama właśnie zrobiłaś to samo... XD

      Usuń