poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Berries.

Przed świętami zachorowałam i nie chodziłam do szkoły już tydzień przed przerwą świąteczną, więc miałam trochę więcej czasu niż zawsze. Zmontowałam trochę biżuterii, zrobiłam zdjęcia, przerobiłam je i porobiłam posty robocze na blogu, żebym mogła dodawać je częściej niż dotychczas. Mam nadzieję, że mi się to uda :) Od kiedy zaczęłam dojeżdżać do szkoły strasznie zaniedbałam bloga i straciłam czytelników, mam nadzieję, że uda mi się Was jakoś odzyskać, bo bardzo mi zależy na Was i na Waszych opiniach! ;)

A więc, teraz zostawiam Was ze zdjęciami naszyjnika - buteleczki z jagódkami ;) A sama idę dalej zrobić jakieś naszyjniki! Muszę 'zabić' jakoś ten czas i poprawić sobie humorek ;)




4 komentarze:

  1. wow, świetnie to wygląda ;o
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Próbuję zebrać trochę czytelników, bo niestety zaniedbałam ostatnio bloga...

    suoegrog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda, ładnie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń