piątek, 25 kwietnia 2014

MUUUCIA KSIĄŻECZKA.

Mam dla Was troszkę nowości ;) W przyszłym tygodniu przebiorę wszystkie zdjęcia, stare prace wrzucę do kosza, a te które będą się jeszcze nadawać do pokazania, wrzucę na bloga na początku, a potem już będę lecieć z nowościami :D A przynajmniej mam takie plany ;P

A więc teraz zostawiam Was ze zdjęciami zawieszki do telefonu :D Nie pamiętam kiedy ją zrobiłam, było to bardzo dawno,ale nadal ją mam ;) Jak Wam się podoba? :)

+ Chcecie, żebym przygotowała dla Was jakieś tutoriale? Bo ja bardzo chętnie :D Tylko napiszcie w komentarzach na co miałby być to tutorial, bo ja nie mam żadnych pomysłów :C





W poniedziałek wracam do szkoły po prawie 3 tygodniowej przerwie... Dobrze, że to tylko 3 dni :)

4 komentarze:

  1. Świetna. ;)
    nie wiem na co tutorial. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda genialnie i jeszcze dzwoneczek dodaje dodatkowego uroku:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła super, ten dzwoneczek faktycznie idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń