wtorek, 24 czerwca 2014

Chocolate cupcake.

Cześć! ;)
 Znowu jestem chora! Tak. Od kiedy zachorowałam przed Wielkanocą, tak cały czas się to ciągnie (z przerwami :P). Znowu dostałam zwolnienie, tak więc nieoficjalnie zaczęłam wakacje. Mam wrażenie, że cały stres związany ze szkołą minął, a pomysły zaczynają do mnie wracać :D To bardzo dobre uczucie. :)



Dzisiaj pokażę Wam bransoletkę z czekoladową babeczką. Wykonałam ją specjalnie dla koleżanki, która przyjechała w odwiedziny z Anglii. Prezent jej się podobał, więc i ja byłam zadowolona :) Jest całkiem skromna, ale myślę, że właśnie to dodaje jej uroku i wygląda całkiem dobrze. A Wy jak uważacie? :)

Ps. Chcecie, abym powróciła do publikowania tutoriali na malowanie paznokci? :) Przez wakacje byłabym w stanie je robić, ale decyzja zależy po części od Was :)




























Tymczasem ja serdecznie pozdrawiam Was z Sopotu! :)


8 komentarzy:

  1. Babeczka wygląda jak prawdziwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczka - niezła profeska. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna babeczka, a podstawa perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna babeczka, pięknie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, mniam, chciałoby się taką schrupać ;)) Co do toturiali osobiście z chęcią pooglądam i zainspiruję się :) I w tym temacie... czy można poprosić toturial na imprezowe pazurki, które udadzą się nawet nowicjuszowi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Postaram się coś wymyślić :) Ale jeśli znajdziesz coś ciekawego, to zostaw mi link :)

      Usuń
    2. Jestem tak beznadziejnym nowicjuszem, że dla mnie wszystko wydaje się bardzo trudne ;) Czekam z niecierpliwością na Twój pomysł! :)

      Usuń