środa, 16 lipca 2014

Babeczka z lukrem.


Cześć! ;3

Ostatnia godzina, żeby zgłosić się do konkursu! :)

W sobotę wyjeżdżam i wracam dopiero w sierpniu. Najprawdopodobniej nie będę miała internetu, choć mam nadzieję, że będzie inaczej :D Ale postów i tak nie będę miała jak dodawać. Zastanawiam się czy zaplanować posty :) Jeśli znajdę trochę czasu to zapewne tak zrobię. Mam dla was kilka tutoriali :)

Okay, dzisiaj chciałam pokazać Wam naszyjnik z babeczką czekoladową oblaną lukrem :) Talerzyk zrobiłam sama. Z całości jestem zadowolona :) A Wam jak się podoba?





5 komentarzy:

  1. Oooo, nawet talerzyk się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisiorek jest śliczny, brawo za wykonanie talerzyka, wszyscy używają gotowych...
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędne, fajna kompozycja, koraliki dodają uroku :3 zaplanowanie postów będzie dobrym pomysłem. udanego wyjazdu! czekam na prezent:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń