środa, 17 września 2014

A lot of things.

Strasznie długo tu nie pisałam! Zaczęła się szkoła, co wiąże się z codzienną masą nauki i dojazdami do innego miasta, więc posty jeśli już to myślę, że będą pojawiać się tylko w weekendy... No i na dodatek nie mogę lepić w roku szkolnym, chyba, że mam jakieś dłuższe wolne. Strasznie mi ten pomysł nie odpowiada, ale wiem, że nawet nie miałabym na to dużo czasu. A to będzie post trochę o niczym, ale zapraszam do lektury!

1. Wiem, że minęły już dwa tygodnie od tego czasu ale w dniach 29-30 razem z Natalią (About Art) miałyśmy swoje stoisko na święcie chleba w Elblągu! Atmosfera była świetna, sąsiadów też miałyśmy bardzo miłych, rewelacja ;3 Kilka pań nawet stwierdziło, że nasze stoisko jest najlepszym! Aw. A tak wyglądał nasz stolik
( improwizacja na ostatnią chwilę, ale ważne, że zdało egzamin! :D Podzieliłyśmy się mniej więcej po połowie, jak widać niżej ;) )


























2. Posty o Chorwacji nadal się tworzą, wybaczcie mi, że tak długo to trwa, ale można się było tego po mnie spodziewać. Pewnie w październiku powrócimy do słonecznej Chorwacji! To będzie dla mnie cudowne oderwanie się od nauki <3

3. Mimo, że od rozpoczęcia roku modeliny się nie tknęłam, robię bardzo dużo innych rzeczy, a przynajmniej się staram ;) Zabrnęłam w bardzo wiele... technik hand made'u, ale mało co pokazałam na blogu ( to przez moje lenistwo! ). Sutasz, beading, decoupage, rainbow loom, różnego rodzaju makramy. Wszystko z czasem będzie pojawiać się na blogu, I promise.


























4. Ostatnio mój dziadek zrobił mi niezłą niespodziankę i kupił mi silikon do robienia foremek! Jest go dosyć sporo, a ja foremek masowo nie używam :D I tutaj coś co może Was zaciekawić. Jeśli ktoś byłby chętny zakupem foremki wykonanej przeze mnie, byłoby to wykonalne! Wystarczy tylko napisać do mnie mejla, a się dogadamy ( co do ceny i wzoru. W przypadku wzorów mogą być różne ograniczenia). Adres mejlowy jest dostępny w zakładce kontakt.

5. I zachęcam do podrzucania mi pomysłów! Na posty, na to co mogłabym wykonać. To byłoby dla mnie bardzo pomocne! Dodawajcie komentarze w zakładce Wasze pomysły ;) Wysyłajcie linki do inspiracji, tego co chcielibyście, żebym wykonała, a może pomysły na konkurs! WSZYSTKO! ;3



Rok szkolny zaczął się już na całego, a ja ( jak przystało na wzorową uczennicę!) znowu jestem chora :D




2 komentarze:

  1. sutaszowy wisiorek pełna profeska (: jestem pod wrażeniem! na zdjęciu moje ceny rzucają się w oczy ;_; ( w sumie o to chodziło xd) kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny *o* życze powrotu do zdrowia :3
    może obserwacja za obserwacje? zapraszam :)
    lenettete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń