niedziela, 21 września 2014

ICE CREAMS



























Powoli, powoooli zaczynam wszystko układać tak, żeby było mi jak najłatwiej to ogarnąć. Przerabiam zdjęcia i staram się je wystawiać do mojego sklepiku na srebrnej agrafce, ale na serio mozolnie mi to idzie, bo pracować nad tym mogę tylko w weekend ;_;

Jak wcześniej pisałam, nie mam czasu na lepienie, na inne rzeczy też już coraz mniej... A bardzo chciałabym częściej dodawać posty, więc tu pytanie do Was: Co chcielibyście zobaczyć na blogu? ;) Zostawcie propozycje w zakładce Wasze Pomysły, będę miała wszystko w jednym miejscu ;)
Przypominam też o możliwości zamówienia u mnie foremek silikonowych z wybranym wzorem! :)



Jak podobają się Wam te kolczyki? ;)
































7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Zrobiłaś je z silikonu (chodzi o górę)?

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie urzekły od razu :> życzę powodzenia w sprzedaży :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm czekoladowe <3 właśnie z czego zrobiłaś górę? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te lody, wyglądają niemalże jak prawdziwe! :)

    OdpowiedzUsuń