niedziela, 30 listopada 2014

LITTLE CUPCAKE.

Moje lenistwo mnie kiedyś zabije. Jak to się stało, że ZNOWU, po raz kolejny cały miesiąc nie udało mi się nic dodać? A potem chodzę i marudzę, że tracę czytelników.. (y) Mimo to, musicie mi uwierzyć, że cały czas w wolnych chwilach tworzę różne rzeczy ;) Nic nie obiecuję, ale będę się starać dodawać posty częściej ;)

A w wolnej chwili zapraszam na facebooka, ask'a i instagrama! :) Odnośniki są po prawej stronie;)

Dzisiaj skromnie, babeczka która jest wisiorkiem do naszyjnika:) Talerzyk,tradycyjnie, zrobiłam sama:)






8 komentarzy:

  1. miesiąc czekaliśmy na jedną babeczkę?
    hahaha, jesteś niezła <3
    ale czekamy na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. jakbym mogła, to bym lajknęła swój komentarz xD

    OdpowiedzUsuń
  3. plus za to, że naczynia robisz sama :3
    "(y)" hahahaah, znaczek z fejsbunia XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Skądś to znam, za każdym razem obiecuję sobie 'kolejny post pojawi się za tydzień, może dwa' i powracam do bloga za miesiąc albo później ;_; Bardzo ładna skromna babeczka, chwała Ci za to że zrobiłaś sama talerzyk! Bo często ludzie zachwycają się nad handmade'ami, które później okazuje się że robione są masowo z silikonów + gotowych półfabrykatów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie złapał taki leń, że nie chce mi się nic robić, nawet zdjęć na bloga x.x
    Ło kurde, wielki plus za zrobienie talerzyka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna babeczka. :)
    Ach, lenistwo najgorszą chorobą tych czasów. :c

    OdpowiedzUsuń