poniedziałek, 22 grudnia 2014

ROSES.


Ha! Pojawiam się tu wcześniej niż w ostatnim dniu miesiąca! Duży postęp, nie ma co.

Cały dzień dzisiaj robiłam porządki w mojej szafce z rzeczami do modeliny. Moja radość kiedy skończyłam, nie do opisania :P

Dzisiaj różyczki, które zrobiłam całkiem dawno, ale nadal je mam i mi się podobają, więc czemu by ich tu nie pokazać! B) Jak Wam się podobają?





























Z siostrą oglądamy World War Z, i zastanawiamy się, dlaczego, do cholery, te zombie są takie szybkie? O.o I reagują na hałas! Od tej strony ich nie znałam. Zawiodłam się na nich :/

2 komentarze:

  1. Ładne. :)
    Przepraszam za spam, ale chcę Cię zaprosić na moje rozdanie, w którym można zdobyć bon na zakupy w beads.pl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, czerń super !
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń